Delfiner i Noosa

Hej!
Idag har jag jobbat mest hela dagen, skurit tomater och kyckling och annat skoj. Kom hem pa eftermiddagen och va sugen pa surf men tiden sprang ivag sa det hanns inte. Ikvall blir det film eller utgang, har inte riktigt bestamt mig an. Jag far val hel tenkelt se vad folket har for sig.

Nar det galler surfingen sa rullar det pa, har val inte gjort nagra storre framsteg i min karriar an men det kommer nog. :)
Forra veckan fick jag for forsta gangen se delfiner! Jag va ute och surfade, eller paddlar gor jag val for det mesta nar jag ar ute och forsoker surfa. Helt plotsligt var de dar och hoppade sa fridfullt upp ur vattnet. Gissa om jag va overlycklig den dagen?!

Ha det bra! Kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter riktigt härlig syster! Själv ska jag gå till coop och köpa lite godis, för ikväll blir det tentaplugg! Det är i alla fall tanken...

När blir det Nya Zeeland?!



MegaKram! Hanna

2009-09-12 @ 16:35:59
Postat av: Lisa

hej karin! det låter helt underbart med surf och delfiner:D hoppas allt är bra med dig! saknar dig! jag såg att du kommer hem till julen, KUL! Hoppas vi kan ses något då! Ha det brA! Kram!

2009-09-27 @ 11:50:56
Postat av: Maria

hej syster, jag hade vist missat detta inlägg!

åh vad härligt med delfiner :)

saknar dig så, kom hem snart!

blir en riktigt bra jul i år när du har kommit. emil och jag ska fira i finspång :)

pusspuss

2009-11-06 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0