20 ar!

Hej alla!
Vi blev visst kvar i Noosa lite langre an planerat. Det ar ganska svart att slita sig fran ett stalle som det har. Verkar som jag aldrig kommer trottna. Men tisdag 24/3 aker vi vidare till Fraser Island. En o vid ostkusten dar vi ska kampa i tre dagar, ska bli riktigt kul!

Hade en helt underbar fodelsedag forra veckan. Tack for alla grattismail och sms och allt!
Vaknade av att Klara, Sara och Niels sjong for mig och kom med frukost pa sangen, det var nog det godaste jag atit pa lange. Senare pa eftermiddagen gickvi och at pa en fransk restaurang. Vi hade nog pratat om att ata pa restaurang i tre veckor innan. Man tanker pa mat sa mycket har! Eller jag gor det i alla fall. haha! Och sen pa kvallen gick vi ut.. Kunde nog inte bli en mycket battre 20-arsdag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0