Usch Usch!



Ipod och tvattmaskin ar ingen bra kombination... Jag vaknade en morgon har om dagen och upptackte att jag blivit biten av Bedbugs igen! Och pa en av mina klanningar som hanger sa prydligt pa min sangkant ser jag en liten acklig bedbug vandra omkring, av ren ilska slangde jag ihop alla mina klader och sprang upp till tvattmaskinerna. Nar jag senare skulle hanga upp mina klader ser jag till min valdigt stora forvaning och besvikelse att det ligger en Ipod pa botten av tvattmaskinen! Det kan inte vara sant! tanker jag och skrattar och grater hogt, chockad som jag ar. Men det va tyvarr sant! Jag hatar mig sjalv en aning just nu!

Nastan hela lordagen gick at till att sta med hartorken och forsoka fa min lilla alskade Ipod torr, har inte en aning om det hjalper men det kanns lite battre iaf. Den funkar om jag har den pa laddning och horluranra funkar utan problem. Och den ser valdigt ren och fin ut... om jag ska forsoka se pa det hela positivt.

Pa kvallen kom Klara och halsade pa och ritade fina gubbar och en saga om en Kohund.. Jag blev lite gladare.
Idag fyller Sara Greve 20 ar! Och det firar vi med att fika pa bakelser nere vid floden senare idag, ser jag fram emot! :D





Klaras fina masterverk pa mina fotter.
 
 Har ar mitt hem for tillfallet, och min fina garderob langst till vanster. Ager valdigt lite klader!
 Sara och jag lyckades ha ett rum for oss sjalva en natt sa jag Sara och Niels passade pa att gora en stor sang av nastan alla madrasser som fanns i rummet. Det va mysigt!
                                           

Kommentarer
Postat av: Sara syster

No stackars dig och I-poden! Jag har gett upp hoppet om att hitta min, den har varit borta i över ett halvår nu så jag får nog ta och glömma den. Ska till sommis, för första gången i år, i eftermiddag.

2009-06-07 @ 13:07:42
Postat av: Mormorfar

Hej raring!

låter inget kul med vägglöss, se till att dom inte kryper ner i din packning när du åker hem.

Här är det defenetivt ingen sommar även om det är 8/6, kallt och en del regn om dagarna och nästan frost om nätterna. dela med dig lite av din värme!

Annars är det, trot om du vill, snart midsommar, tror på varmare väder till dess.

Imorgon följer vi med VIvan på utflyckt till Svärtinge och nästa vecka tar vi en tur med Filip till High Chaparal.

Ha de bra och var rädd om dig



Jättebamsekram Mormorfar

2009-06-08 @ 20:53:50
Postat av: Moa

2009-06-09 @ 05:25:19
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, Han ville ga hem sa han gick hem!

Diggar kohunden maste jag saga!

2009-06-09 @ 05:26:11
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: SysterHanna

Synd med ipoden... Är hos mormor och morfar och hälsar på idag. Har flyttat ut till stugan nu. Igår tvättade jag mig sjön, 13 grader var för kallt, så nu ska jag till orrspelsvägen och låna varmdusch! Ha det fint.

Kram. Hanna

2009-06-10 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0