Snow season pa Midsommarafton



Hej hej!
Har precis bokat flyg ner till Sydney och buss fran Sydney till Berridale. Ska borja jobba pa ett Ski resort nere i Snowy Mountains. Kanns lite skumt att jag kommer ner till vintern lagom till midsommarafton! Blir till att fira den svenska sommaren med lite snowboardakning! haha! Klara och Sara blir kvar har i Noosa och jag aker ner och halsar pa mina underbara gamla klasskompisar Moa och Emelie en snabbis for att sen aka vidare till snon. Vet inte riktigt hur jag ska klara av kylan dar nere med min sommarklanningar jag har med mig. Jag far nog helt enkelt kopa mig lite varma klader. En mossa, vantar, tjock troja och ett par skor far det bli.
Ha det bra, och trevlig sommar!









Kommentarer
Postat av: mormorfar

Hej1 vilken överraskning, trodde inte det fanns skidbackar i Austrlien, men alltid lär man sig något nytt. Klä dig varmt så du inte blir kall om fötterna och förkyld ha ha. Ja vi ska fira midsommar, men än känner vi inte av nån sommarvärme, men den kanske kommer.

Lycka till med skidjobbet eller vad nu ska göra. Ha en bra vintermidsommar .Bamsekram från mormorfar

2009-06-14 @ 19:55:54
Postat av: Anita

Hej! Oj vad mycket du får uppleva! Var rädd om dig, bara...

Här laddar vi för Tjockisholm, du kommer fattas oss där. Bella är redo, hon testade flytvästen häromdagen och provdök från bryggan här hemma. Hon hoppas på mer kött vid grillen, Leif. Kram Anita.

2009-06-16 @ 21:27:09
Postat av: Maria

brrrrr

2009-06-16 @ 23:29:42
Postat av: annan

oh fy, kom hem istället.

2009-06-17 @ 19:48:56
Postat av: KLARA

Karin, det har funkar ju inte, nu kommer du upp hit igen. Vi ses snart! Puss :D just det! du vet den dar gangen jag ringde dig och vi trodde att pengarna hade tagit slut nar det avbrots fast jag sa att de inte gjorde det.. de gjorde dom, sa jag kan inte ringa for jag maste snala som bara den nu! Jag funderar pa att ata grot tre ggr om dagen istallet for allt annat. Det kommer bli jatteackligt, men kan nog vara vart det ett tag. hejda!

2009-06-26 @ 09:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0