Lantis i Australien

Hej och halla!
Sitter just nu pa McDonalds, for det ar det enda stallet dar det finns internet. Maste dock aka bil 40 min for att komma hit, men det far det vara vart och det finns ingen mataffar dar jag bor heller sa jag och mina nya vannar maste aka hit en gang i veckan for att handla mat for veckan. Det visade sig att Berridale ar en liten by med 800 invanare. Ganska mysigt med alla hasta och kossor runt huset. haha! Vi ar 14 personer som bor i ett hus och jobbar tillsammans pa samma Motel.

Jobbet visade sig inte vara riktigt sa bra som jag hade hoppats, jag va lovad 40 timmar i veckan, den har veckan ska jag jobba 8 timmar. Jag ar valdigt uttrakad just nu, det finns inte mycket att gora har. Manniskorna jag bor med gillar jag valdigt mycket sa det ar ju bra! Det ar jag och folk fran hela varlden, inte en enda svensk vilket gjorde mig glad! Jag delar rum med en tjej fran Kanada, resten kommer fran USA, Finland, Israel Australien, ja fran alla mojliga stallen runt om i varlden.

Nu ska jag ga och handla mat for den kommande veckan, och sen ga och prata med min chef om att jag maste jobba mer an 8 timmar i veckan!!
Ha det bra! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0