Framme!!

Att flyga sa otroligt lange var ju inte det roligaste jag gjort! Men det ar nog vart det! Nu sitter jag pa ett hostel, det ar tankt att vi ska bo har till pa mandag eller tisdag. Det ar helt okej har, valdigt trevligt folk! Kackerlackan i rummet var mindre trevlig.. Idag, har vi mest gatt omkring och kollat in omradet dar vi bor. Vi var pa vag att leta efter ett billigt stalle att ata pa nar vi plotsligt springer pa Moa, en tjej som gick i min klass.. Det va roligt att fa traffa henne, och lustigt att traffa henne har! Jag orkar inte skriva sa mycket nu, allt kanns bara valdigt lustigt nu. Jag skriver sen igen nar allt kanns battre!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Heej! :)

Skönt o höra att ni är framme och att det iallafall är under kontroll..Förstår om allt känns skumt nu, det gör det här hemma med och vi har inte rest i mer än ett dygn! Det blir nog snart bättre..när jet lagen lägger sig oså.. :) Ha det så bra nu! Hörs snart!

Puss!

2009-01-24 @ 13:03:10
Postat av: Anonym

Hej KARIN!

Tack för ditt meddel.!

Fint att du kommit fram efter en låång flygresa!

Och lycka till framöver !!

Vi mår primus, Farmor RODE o. Hasse

2009-01-24 @ 18:40:20
URL: http://karinwidgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Karin! Jag kan tänka mig att flygturen inte var så skoj, men det är värt det! Hoppas ni har det lugnt och skönt! Lycka till med surflektionerna ;) Det känns tomt utan er här hemma! Daniel hälsar till er alla! Puss och Kram!

2009-01-25 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0