Surfing och jobb!

Hej alla!
Kom precis hem fran stranden. Hyrde surfbrador imorse och gav oss ivag for att surfa. Gick battre an jag trodde att det skulle gora, till en borjan i alla fall. Har ju inte surfat sen jag va pa surfcampet. ( Jag vet att det ar jattedaligt av oss efter sahar lang tid i Noosa! Men det har bara inte blivit av.) Krafterna tar slut valdigt snabbt! Men jag ar sa envis nar jag val ar dar ute, kanns som att jag kan halla pa hur lange som helst, ar sa otroligt kul! Eftermiddagen blev mindre bra. Gjorde varlden nosedive! Var kul att se Saras min nedanfor mig, vagen var verkligen stor och jag tyckte att jag fanga den sa bra, men sa plotsligt ser jag hur min brada forsvinner under vattnet precis nar jag staller mig upp och jag stupar ner och tumlar runt i vagen.

Det som har hant sen sist jag skrev ar att vi nu har fatt jobb. Inget jobb med lon, men vi bor gratis och far en gratis maltid om dagen. Vilket ar valdigt harligt efter att ha left pa rostat brod och nudlar i en manad! Jag jobbar i ett kok pa en resaurang pa ett hostel. Jag har verkligen fastnat for Noosa, trivs helt otroligt bra har. Kanns svart att behova lamna det, sa det ar kul att vi kan vara kvar ett tag till! Far dock se hur lange vi orkar jobba "gratis". Det ar ju inget glamorost jobb precis! haha! Plockar disk och diskar. Men det ar ju vad jag ar van vid efter hotelljobbet i Norrkoping.
Nu ska Sara och jag ga och handla lite frukost sa vi har lite mer brod att rosta imorgon nar vi vaknar.

Ha det bra! KramKram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt härligt! Surfa och tumla lite för mig också!

Kram.

2009-02-27 @ 11:25:08
Postat av: Hanna

Hej igen. Kolla din mail! Viktigt!

2009-02-27 @ 11:48:32
Postat av: Helén

härliga tider ni verkar ha, njut så mycket ni kan.

Snart fyller du 20, vi tänkte fira med tårta härhemma och tänka på hur roligt du har det!

Kramar

2009-02-28 @ 10:03:53
Postat av: Rickard

Hej!!

Du/ni verkar ha det bra... Kul med jobb och surfing!

Tack också för Grattis-mailet från Dig!! =)



Ha det fortsatt bra!

Kram kusin Rickard

2009-03-01 @ 16:06:24
URL: http://www.myspace.com/jannicerickard
Postat av: Syster Sara

Man blir inte ett dugg avundsjuk, nej nej. Men kan du inte lägga upp lite fler bilder så att man får se hur ni har det också :D

2009-03-02 @ 17:05:41
Postat av: charlott

Kul att ni fått lite jobb!Har ni fortfarande lika varmt?Här har varit snöoväder.ska snart åka o jobba,kram Charlott

2009-03-03 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0