I Brisbane

Sitter i Brisbane nu, dar vi har tankt att forsoka fa jobb. Om vi inte lyckas fa jobb har finns alltid fruktplockningen. Brisbane verkar vara en trevlig och valdigt lugn stad. Allt stanger vid 18.00. Surfingen gick battre an jag trodde forra veckan. Trodde inte att jag ens skulle kunna sta upp. Men det kunde jag redan efter forsta dagen! Det var grymt kul, sa det kommer vi fortsatta med!Det var kul att se mer av Australien ocksa, med kangurur utanfor fonstrena nar vi vaknade. Det visade sig att vi bodde i en nationalpark med massor djur. Helt underbart! Allt kandes verkligen Australien, sa som man, eller jag iaf hade tankt mig. Surfinstruktorer med laderhy, for att de varit ute i solen for mycket. Jag ar nojd med surfingveckan! Och det var ett harligt satt att ta sig upp hit pa, skont att slippa sitta pa en buss 14 timmar i streck! Had det bra! Kram!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Varför gjorde inte jag det här när jag var ung. Är det för sent nu? Kul att ni verkar ha det bra och lycka till med jobbsökat.

2009-02-05 @ 19:23:52
Postat av: Hanna och Henka

Henka säger: åk till Noosa om ni inte får jobb, ett riktigt fint ställe med bra vågor.

Vi säger: Håll koll på alla pungdjuren!

Vi har fått nysnö i Norrköping. Sugen på att komma hem??

Kramars.

2009-02-06 @ 17:29:14
Postat av: Maria

Underbart och härligt det låter :)

Jag och emil har flyttat nu och trivs jätte bra i röran. Vi ska tepetsera så många av lådorna är inte upp packade ännu.

pusspuss

2009-02-07 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0