Tillbaka till sommaren!

Hej alla!
Vill forst saga forlat for att jag ar sa extremt dalig pa att uppdatera. Upptackte att det har hant en hel del sen jag skrev sist.
Jag Bodde i allafall kvar hos den dar kvinnan ett par natter till, men det blev for krangligt att bo kvar hos henne eftersom hon bodde en bit utanfor staden och jag fick lite olika jobb kort efter att jag hade skrivt. Diana kande Jared som bodde inne i Jindabyne och brukade ta hand om manniskor som inte hade nagot hem... alltsa manniskor som mig. Sa jag fortsatte att bli omhandertagen av helt underbara australienare samtidigt som jag stadade pa ett hotell och jobbade som servitris pa kvallarna. Men jag kande att min langtan efter sommar, strander och Noosa borjade bli alltfor stark... sa nu sitter jag har igen. Pa mitt absoluta favoritstalle har i Australien, Noosa. 

Jag har antligen hittat jobb har i Noosa ocksa. Jag diskar pa tva olika restauranger, hur kul later inte det!? Det ar helt okej, jag gillar folket jag jobbar med och jag far god mat. haha! Plus att jag kommer ha rad att aka over till Nya Zeeland med min kare van Sara. Men det basta av allt just nu ar att jag precis har kopt en surfboard! Har varit ute bade idag och igar... vagorna har dock varit valdigt daliga sa det gick inte sa bra. Det hade det nog inte gatt sa bra aven om vagorna hade varit helt perfekta for jag ar ju trots allt nyborjare. Men mitt mal ar att vara battre an Hanna och Henka nar jag kommer hem. haha! vilket jag tycker att jag borde bli nu nar jag faktiskt har ungefar tre manader pa mig att trana.   
Ska forsoka ladda upp lide bilder snart, men nu vill jag sova.

Ha det bast! Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh, ett inlägg....fast, det fick mig bara att sakna Australien ännu mera. Jag vill inte flytta till Göteborg och plugga, jag vill vara där och ja...vara.

2009-08-25 @ 21:37:25
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0