Airlie beach / South Moulle

Hej alla!
Har akt vidare uppat landet nu, sitter just nu i Airlie beach. En liten, valdigt mysig ort som ligger precis vid Withsundays dar det finns massvis med fina oar man kan segla runt mellan. Och pa en av de oarna bor vi just nu. South Moulle, kanns som taget ur ett Nar och fjarranprogram med palmer pa stranden, turkost vatten och bungalows att bo i. Vi fortsatter vart houskeeping jobb fast pa en helt otroligt vacker o istallet for i Noosa. (fast saknar Noosa nagot otroligtt!)

Tropiska faglar vacker mig varje morgon, och det ar stralande sol varje dag. Forutom idag nar jag ar ledig, kanns ju lite typsikt, fast jag var anda tvungen att aka in till fastlandet for att fixa med lite saker. Har varit dar en vecka pa fredag utan en fungerande mobil eller internet. Ar ganska skont ett tag men lite jobbigt att inte kunna meddela folk att man inte kommer kunna horas pa ett tag.  
De tropiska faglarna ar inte sa harliga som det later om jag ska vara arlig, de ar jattefina att titta pa men de later som skatorna hemma i Sverige. Har sett massa stor skoldpaddor ocksa, sa sota sa! Mina dagar liknar varandra valdigt mycket just nu eftersom jag bor pa en liten o. Jag jobbar, badar i poolen. (Man kan inte bada i havet har heller pga hajar och maneter.) och nagon dag ska jag vaga mig in i skogen upp pa berget och kolla pa utsikten over Withsundays. Ar sa mycket ormar pa den on sa jag har inte vagat riktigt an. 

Jag mar valdigt bra har nere som ni kanske kan se. Jag hoppas att alla ni dar hemma mar lika bra som jag! 
Kram! / Karin
 

Kommentarer
Postat av: Sara syster

Jättefina bilder du har tagit! Man längtar verkligen till sommaren när man läser dina inlägg, även om den svenska sommaren inte kommer alls i närheten av hur ni förmodligen har det. Det börjar bli vår här hemma iaf och imorgon kommer det förhoppningsvis påskkärringar :) Glad påsk förresten och hälsa de andra! Ha det bäst, jag saknar dig jättemycket! Pusshej

2009-04-08 @ 23:27:08
Postat av: Mormorfar

Hallo där på andra sidan jordklotet. Skönt att höra att du har det gott, blev så glad att höra från dig. Längtar efter att få träffa dig, men passa på att se dig om medans du kan. Långfredagsknyt här hos oss. Kubbspel och nu "så ska det låta"



Glad påsk och många kramar från oss!

mormor, morfar, mamma, pappa, Hanna, Henka, Maria, Emil, Sara, Adam, Anders, Charlott, Eve och Vicky och alla hundar!

2009-04-10 @ 20:11:18
Postat av: Helén

Hej mitt hjärta! saknar dig mycket men förstår att du och tjejerna har det gott. Vi har en helt ljuvligt vacker påskhelg med sol. Ska ta en premiärgrillning på altanen. Sally och Doris ligger och solar sig på gräsmattan och trivs med utelivet.

Tusen pussar och kramar från mamma

2009-04-11 @ 17:05:18
Postat av: Olivia

Hej gullet! Bilderna ser ju helt fantastiskt underbara ut! :) Här har vädret också varit underbart under påsken! Jag har suttit utanför mitt fönster och solat lite till och med! Saknar dig massor! Kramar

2009-04-14 @ 10:46:30
Postat av: Charlott och Vickan

hej Karin. Vilka fina bilder ni har. Skönt att du har det bra! Vi tänker på dig :) Kramar från Vicki och Charlott

2009-04-14 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0